sunnuntai 5. elokuuta 2012

Yöllisiä hetkiä


Kerron tässä muutamalla sanalla edellisestä yöstä, joka ei ollut ehkä kaikista mieluisin.
Menin normaalisti nukkumaan, Jamesin kanssa. Sitten oven takaa alkoi kuulua "miau, mouurr, miaaau", ja ajattelin, että vitut, en ota sisälle! Sitten kuuluu oven takaa, kun joku kaapii ovea (meidän kissoilla ei ole kynsiä, onneksi!), niin pitkään, että minulla menee hermot, ja päästän Linuksen sisään. Ekaksi se ryntää "raapimaan" sänkyäni, katsoen minua tiiviisti silmiin.
Sen jälkeen Linus hyppää sänkyyn, ja Jamesin murinan saattelemana änkeytyy selkäni taakse tyynylle, josta katsoo minua silmät pyöreinä. Annan kissan olla siellä, en jaksa ruveta vielä taistelemaan.
Mutta kun sammutan valot, Linus alkaa leikkiä ensin hiuksillani, sitten korvallani, ja kohta se kohoaa niin, että voi katsoa minua silmiin ja läimäyttää pehmeällä tassullaan minua poskelle. Kissa lentää läjähtäen lattialle, josta katsoo minua loukkaantuneena.
Linus hyppää takaisin sängylleni, tulee päälleni ja alkaa tanssahdella selkäni päällä, MITÄ HITTOA, nyt jo raivostuttaa. Heitän kissan pihalle huoneesta, mutta se tönii ovea niin kauan että se aukeaa.
Linus raapii sänkyäni, mutta asettuu onneksi sitten. Tekikin jo tarpeeksi kiusaa.. :D

En löytänyt yksittäiskuvaa Linuksesta koneelta, kuva on vielä kamerassa, mutta kissa on tuo oranssi tuolla takana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti