tiistai 7. elokuuta 2012

Eläimellistä elämää :)

Ajattelin vähän laittaa tähän postaukseen kuvia tämän huushollin eläimistä, jotka ovat aivan ihanan valloittavia.
Viime viikolla meille tuli uusi perheenjäsen, Meibel, 5kk. Meibel on luultavasti amerikanbitbullterrierin ja bulldogin sekoitus, se tosin näyttää enemmän amerikanbitbullterrieriltä. Mabel on todella ihana, se haluaisi vain pusutella ja halailla ja olla lähellä koko ajan, mutta valitettavasti se ei tiedä painavansa reippaasti yli 20 kiloa ja se ei osaa myöskään yhtään rajoittaa villeyttään ulos, vaan sisällä saa koko ajan huudella sen perään.. James on onneksi ottanut sen ihan hyvin vastaan, mutta kissat taas on vain sähisseet ja juokseet karkuun..
Mutta meidän tytsy ei osaakaan kulkea hihnassa, vaan lenkkeily sen kanssa on aivan todella... no. Vaikeaa.. Se tuntuu pelkäävän ihan kaikkea, ja yrittää koko ajan päästä makailemaan jonnekin.
 Mutta kyllä me siitä vielä koira koulitaan, jos se pystyy jäämään :)





Kuten edellisestä tekstistä näitte, minua yllättäen kiusaavat täällä muutkin kuin kaksi hölmöä koiraa, nimittäin kaksi mielettömän ihmeellistä kissaa.. Linus ja Abe. Abe kiusaa minua aamuisin yrittämällä syödä minun aamiaismurot ja puremalla minua varpaista. Ensin se huijaa minut lähelleen kehräämällä ja olemalla oikein suloinen ja töttöröö, kohta se narskauttaa rotan tappo hampaansa varpaaseeni. GRR.
Linus taas kiusaa minua yleensä öisin, se alkaa maukumaan oven takana niin kauan että päästän sen sisään. Linus on yleensä ollut kiltimpi, läheiseen yöhön asti. Sen jälkeen olen pitänyt kissat visusti suljettuna kodinhoitohuoneeseen..





Linus on oranssi, ja Abe on harmaa. Onhan ne nukkuessaan suloisia.. (ps. Isä huomaatko hienot kuvakulmat ;))
Viimeisenä, muttei lainkaan vähäisempänä tulee minun ihana James, joka on ehkä niin minun hanipöömussukkani, ettei kukaan voi sitä kieltää :) Olin tänään niin ylpeä pikkuisestani, kun käytiin perinteinen lenkkimme, kiertämässä Winnetkan keskusta, ja se ei haukkunut ollenkaan koirille vaan haisteli ihan hyvillään! En olisi millään uskonut, mutta kyllä tuosta rämppänästä on johonkin. Se vain nukkuu minun vieressäni ja päivälläkin se haluaa tulla välillä kainaloon. RAKASTAN.





Rakastan kyllä olla täällä, rakastan näitä taloja, joiden ympäröimänä olen <3 Suomessa nämä olisi varmaan jotain kartanoita, voihan ne toki olla täälläkin. Jonkinlaisia..


5 kommenttia:

  1. voi kun peeni james on niin söpöö ;-; kissatkin kuulostaa ihanilta. ja tuo uusin pönikkäkin on komea <:

    VastaaPoista
  2. james on kyllä aika hurmaava! puss

    VastaaPoista
  3. Minun James on vaan niin herkku <3 kaikki aina sanoo et how sweet dog you have kun kävelen kadulla <3

    VastaaPoista
  4. Heippa Mimi! Vastaan sun kommenttiin nyt tänne sun blogiin että huomaat sen ainaki sitte :D Ja oon muutenki jonku aikaa nyt lueknu tätä ja miettiny et uskallanko kommentoida mut sä ehdit ensin!

    Eli siis kyselit tosta eap:n hinnasta ja tosiaan en oo vielä siitä euroakaan maksanu koska mulla tuli vähä säätöjä noitten lappusten kans eli hakuprosessi on aika alkutekijöissään. Mutsiis sen tiedän et muuten liikutan aika samoissa hintaluokissa mitä cc:llä mut eap:lla ei tarvi erikseen ostaa sitä vakuutusta (erika-lisävakuutus tmv) eli tuo on sen verran cc:tä halvempi. Muuten en sitten osaa sanoa kumpi järjestö on ns. parempi tai jotain. Luultavasti kummastaki löytyy sekä hyviä että huonoja kokemuksia suunnilleen yhtä paljon :)

    Sulla on tosi kiva auppariblogi ja mun toiveena ois päästä lähteen vielä tän vuoden puolella joten oon laskeskellu et jos mun tavotteet toteutuu niin ollaan siellä jenkkilässä joitain kuukausia samaa aikaa eikä sitä tiä vaikka päätyisin johonki sun lähellekin, joten ois tosi kiva pitää jotain yhteyttä vaikka ees näittrn blogien välityksellä! :) Mun blogi on nyt vähän jäissä kun en oo jaksanu lukea mut oon jo tehny auppariblogin, joka tosin on vielä tällä hetkellä näkyvissä vain mulle... voisin ehkä linkata sen sulle sitte tänne ku julkaisen sen kaikkien nähtäville ettätotaniin. Ilmottele itestäs jos jonkunäkönen yhteydenpito kiinnostaa! :)

    ps. soro tää kilometriviesti...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, Itellä meni kans sen hakemuksen kans vähän aikaa ja aina välillä joutu kaikkee korjailee, mikä oli välillä tosi puuduttavaa. Kannattaa tosiaan odottaa sellainen perhe, joka tuntuu hyvältä, oon nimittäin kuullu muutamista, millä on ollu huonot perheet.. Ja kannattaa miettii sekin, että mihin ajankohtaan haluais lähteä, ite tuntu et laitoin vähän huonon ajankohdan lokakuuksi, kun ei sillon kuulunu perheitä.. Mutta ehkä ihan hyvä että pääsin nyt vasta lähtemään :) Jospa tosiaan sattuisit näille seuduille, voisin "esitellä" Chicagoa, vaikka olenkin päässyt käymään siellä vasta kerran. Heh..

      Poista