keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Mulla kauas menolippu on..

Tänään on enää vain neljä päivää lähtöön. Olen pakannut jo melkein kaiken, ainoastaan hammasharja, shampoot yms hygienia tarvikkeet odottavat ostajaansa. Jännitys ei vielä tunnu, jos joka öisiä pikku painajaisia ei lasketa. Tärkeitä asioita pitää yllättäen karsia aika paljon, kun painoa laukuissa saa olla vain 23kg ja käsimatkatavaralaukussa 8kg. Yllättäen sitä painoa tulee, kengistä, farkuista, takeista.. Jos olisin spontaani ihminen, ostaisin kaiken USA:sta. Vaan kun en ole. Stressaa, sinnehän laukkuun tulee vielä vaikka mitä. Hammasharja ja shampoo purkki, rasvakin vielä! Painoakin on jo 18,7kg. En kestä. 






Ehkä pakkaaminen vaatii vielä hienosäätöä, tuntuu etteivät tulevat tavarat tule mitenkään mahtumaan laukkuihin.. Varsinkin kengät ovat kinkkisen täyttäviä, mitä hittoa minä teen lenkkareilla? Enhän minä kuitenkaan edes juokse.. Ja miksi ihmeessä niitä peruspaitoja pitää ottaa niin paljon? Nyt voisi tokaista, että "naiset". Mutta kun niitä tarvitsee! Ei sinne Chicagoon shoppailemaan mennä, vaikka perheen äidin puheista ymmärsin että on ihan kiitettävästi vapaata. Ehkä käytän ne vapaa-ajat valokuvaamiseen, olen harjoitellut kuvaamaan isän järjestelmäkameralla. Tässä muutama kuva Nurmeksen kesästä :)



 Naapurin Karkki :) 



 Äidin kanssa käytiin rannassa kävelemässä koirien kanssa.



Ylhäällä kuvassa meidän 15 -vuotias Jippii, ja alhaalla minun kanssa Nala, Jippii ja Taiku :) 






                                                         Naapurin Duffe esittäytyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti